Nejoblíbenější veganské snídaně/Favourite vegan breakfast

Ahojky přátelé. Po delší odmlce se k Vám hlásím s novým článkem. Tentokrát to bude něco z veganské kuchyně. Konkrétně se budeme věnovat snídaním. Jejich příprava není náročná a perfektně Vás zasytí, dodají potřebnou energii na dopoledne a navíc jsou plné zdraví prospěšných látek.
Než jsem se na veganství vrhla, už předtím jsem si tvořila různé zdravé snídaně. Nejvíce oblíbené jsou v mm snídaňovém seznamu kaše. Ať už se jedná o kaši ovesnou, rýžovou či pohankovou s proteinem. 

Recept na ovesnou kaši s mandlemi a proteinem

Suroviny:
1/2 šálku ovesných vloček
1 šálek horké vody
1/4 šálku mandlového, ovesného, rýžového či sojového mléka
6-7 mandlí
odměrku vegan proteinu
1 lžíci kokosu
1 lžíci chia semínek
1 banán

Postup:
Ovesné vločky, protein, chia semínka i  kokos dáme do misky a promícháme. Zalijeme horkou vodou a přimícháme protein a podle potřeby dolijeme mlékem. Mandle nasekáme na malé kousky a posypeme vršek a pokrájený banán na kolečka poklademe okolo misky.

zdroj: www.weheartit.com

Řeklo by se jednoduché a skutečně to jednoduché je. Kaši si snad dokáže doma připravit každý. Tento recept spíš slouží k nadhledu, jakou kaši preferuji a mám ráda já. Jenomže jak už to tak bývá, alespoň v mém případě, to nejoblíbenější brzy omrzí a rádi byste nejspíš přesedlali na něco jiného. Já jsem vyzkoušela různé recepty, avšak jeden mě uchvátil ještě více, nežli kaše, ale časově je to více náročné, než ráno zalít vodou vločky. Takže dalším receptem jsou veganské lívancéééé.

Veganské lívance s horkým ovocem
Suroviny:
1 šálek ovesné, rýžové či pohankové mouky
3/4 šálku mléka dle volby
1 banán
mražené ovoce
agáve sirup či jiný dle Vaší volby
arašídové máslo
jogurt rýžový, sojový či ovesný

Postup:
Jako obvykle první tři suroviny uzavřeme do našeho mixéru a pěkně rozemeleme na hmotu podobnou té palačinkové. Podle potřeby přidáváme buď mouku nebo protein či mléko. Mezitím si necháme mražené ovoce v hrnci povolit s agáve sirupem. Lívance smažíme na trochu oleje dle obliby a různě mažeme svými favority - arašídové máslo, jogurt či agave sirupem. Když máme lívance hotové poskládáme na sebe do věžičky, přelijeme horkým ovocem a můžeme se do toho pustit.
zdroj: www.weheartit.com

Takovou další inspirací pro veganské snídaně může být vegg pečivo s Vaší oblíbenou nátěrkou. Ať do toho započítávám ořechová, či semínková másla, nebo různé sirupy. Navrch opět můžeme poklást nějaké námi oblíbené ovoce. Dalším super antioxidantem je například mísa ovoce. Přeji krásný den. Vaše Ellie
PS: Rozepíši se více, čeká Vás toho ještě mnoho. Vytrvejte :))))))


zdroj: www.weheartit.cz

Komentáře

  1. To vypadá suprově. Podobné vegan lívanečky si doma občas taky k snídani dělám. Jen já teda do nich ještě přidávám rostlinný protein. Ne všechny jsou na to ale vhodné. Zkoušela jsem třeba sojový a ten mi vůbec nechutnal, ani na vaření se moc využít nedal. Nejlepší veganské proteiny jsou podle mě buď hrachové nebo rýžové. Já mám teď hrachový a ten si teda nemůžu vynachválit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky