My Veggie Time

Ahojky.
Chtěla bych Vám poděkovat a též Vás přivítat na mém novém blogu. Od malička jsem se snažila psát a vést různé blogy o módě a podobně. Nikdy mi to nevydrželo, jelikož témata jsem ponejvíc vyčerpala a už neměla z čeho brát. Teď už je to jinak. Kolem osmnácti let jsem se začala intenzivně zajímat o stravování. Ať už bylo jakékoli vrhla jsem se po hlavě do toho, které mě ze všech životních stylů zaujalo nejvíce. Podle názvu blogu už můžete odhadnout, jakým životním stylem že jsem se to vlastně ubrala. Ano. Jsem vegan. Ano. Vyhovuje mi to. Jelikož je veganů stále víc a když jsem já začínala, informace jsem čerpala z knih, snažila jsem se vymyslet, jak ostatním pomoci. A přesně o tomto tématu se bude psát tento blog. Má to také své ALE.
To, že jsem vegan a životní filosofie ze mě udělala takřka chodící knížku na recepty, budu se na tomto blogu věnovat především veganským receptům, stravě jako takové, doporučení ALE pozor, dokonce ode mě můžete čekat vlogy, kde budu obcházet vegetariánské a veganské restaurace a hodnotit jejich kvalitu, abyste věděli do čeho máte jít a čemu se raději vyhnout. Název MY VEGGIE TIME může být matoucí, že tento blog se bude věnovat pouze veganské stravě. Též se můžete těšit na recenze z oblasti kosmetiky netestované na zvířatech, též na články o módě a mnoho dalšího.
Každá Vaše návštěva je vítána a budu se moc těšit na Vaše komentáře, odběry a sdílení. S pozdravem Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky