Manufaktura Plum passion

Zdravím.
Pár dní zpátky bylo celkem pochmurné počasí a já měla zrovna čas mezi přednáškami, tak jsem zabrouzdala na mojí první zastávku k recenzi. Jsem člověk, který si vybírá produkty netestované na zvířatech s certifikátem HCS (Humane Cosmetics Standard) a HHPS (Humane Household Product Standart). Tyto certifikáty jsou udělovány firmám a společnostem jejichž produkty a ani složky použité v daném produktu nebyly testovány na zvířatech.
Nic mi v tom případě tedy nebránilo navštívit prodejnu Manufaktura a pořídit si zde pár kousků.
Vůně z obchodu mě očarovala už u vchodu. Musím uznat, že úprava asistentek prodeje byla úchvatná. Mají takové krásné zelené zástěrky a ihned při vstupu mě přivítal úžasný úsměv s pozdravem a ochotou mi pomoci při výběru zboží. Poděkovala jsem a vybírala sama. Z domova jsem totiž přes internetovou adresu vybírala pro co vlastně jdu.
Speciálně pro Vás jsem vyzkoušela vůně všech kosmetických řad, které manufaktura nabízí. Jedna byla ovšem tak neodolatelná, že jsem si pořídila produkty rovnou tři.
První produkt, který jsem popadla hned po vyzkoušení testeru byl krém na ruce.

Cena: 149,-
Obsah: 100 ml
Vůně: Švestková s glycerinem

Recenze: Krém jsem si z testeru namazala již v prodejně a už při jeho rozetření cítíte neodolatelnou vůni povidel. Krém je dobře roztíratelný a hrozně rychle vstřebatelný. Ruce jsou po něm jemné na dotyk a vláčné. Na rukách vydrží dost dlouho. Nemastí a nenechává fleky. Za mě si zaslouží čtyři hvězdy z pěti. Poslední hvězdičku jsem strhla za drobné označení gramáže. Schovává se vedle kódu a pokud dobře nevidíte, pravděpodobně ho ani nenajdete.







Dalším produktem, při jehož koupi zaplakala má peněženka byl sprchový gel a šampon 2v1.

Cena: 139,-
Obsah: 215 ml
Vůně: Švestka, sladká, připomíná žvýkačky

Recenze:  Můžu upřímně říci, že vůně je méně intenzivní než-li u předchozího krému na ruce, ale to absolutně nelze vytknout. Je to na druhou stránku lepší. Nejste totiž po jeho použití jak cukrkandl ale jste příjemně a jemně navonění. Pokud si budete tímto 2v1 přípravkem mýt vlasy, můžete čekat zázrak. Kvalitně se po něm totiž odmastí, krásně pění a vlasy jsou po něm hebké. Na barvené vlasy však nedoporučuji, můžete mít pocit, že se Vám vlasy vysušily. Jako sprchový gel je tento přípravek podle mě škoda používat, ale pokud si chcete navodit zimní atmosféru a zachumlat se po koupeli do pelíšku s hrnkem čaje, tak neváhejte. Výrobek má ode mě čtyři hvězdičky a to opět za drobné označení gramáže.


Poslední favorit tohoto týden je na řadě. Je jím Švestkový tělový krém.

Cena: 165,-
Obsah: 215 ml
Vůně: Švestka a mandle

Recenze: Tento výrobek je podle mého názoru z této trojky nejslabší, což neznamená, že by byl špatný. Nejméně mě však překvapil. Oceňuji na něm společnou vůni švestek a mandlí a rychlé vstřebání. Zklamalo mě delší roztírání, ale vynahradilo to pocit hebkosti, který vydrží i spoustu hodin po namazání. Pokožka nepne a je hydratovaná. Zaslouží si ode mě tři hvězdy opět za drobné označení gramáže a delší práci s roztíráním.




Celá švestková kolekce si zaručeně zaslouží pochvalu. Nic voňavějšího jsem doma ještě neměla. Navíc mají neskutečné plus za certifikáty. Jako další plus beru chování asistentek prodeje a přijatelné ceny. Manufaktura mě uchvátila a pokud byste měli posledních pár zbytečných korun v peněžence, doporučuji navštívit a něco si odnést.


Komentáře

Oblíbené příspěvky