Desatero vegana/Ten think for vegan

Ahojky přátelé. 
Po dvoudenní pauze se Vám znovu hlásím s dalším článkem, abyste se moc nenudili. O čem si budeme povídat dnes? Jak už jsem v několika článcích uváděla, veganství je velice tvárná filosofie. Každý vegan vnímá svojí víru jinak. Někdo jako poselství, někdo to dělá z hlediska etického, jiní z hlediska zdravotního a někdo má vše v jednom. Já se přikláním k hledisku etickému, ale když jsem s veganstvím začala, vnímala jsem i jak je němu tělu lépe a tak to mám též kombinované. Bez ohledu Vaší filosofie máme však pár bodů společných. A proto jsem se rozhodla sepsat desatero správného vegana, které třeba usnadní začátek človíčkům, kteří by se chtěli stát součástí našeho klanu. A teďtedy k věci. Můžete si přečíst mnou sepsané desatero, kterým se řídím já.

Desatero správného vegana
1) Nejíme a nepoužíváme žádné živočišné produkty (jídlo, kosmetika)
2) Bereme doplněk stravy B12
3) Máme rádi tolerantní lidi a potrpíme si na kvalitu potravin
4) Bojujeme proti nadřazenosti v jakkémkoliv směru
5) Učastníme se akcí s veganskou tématikou
6) Jsme pozitivní a obohacujeme svými myšlenkami lidi kolem sebe
7) Neútočíme, vysvětlujeme
8) Pomáháme zvířatům a tam kde k třeba
9) Nekupujeme kožešiny ani vlnu
10) Jsme hrdí, svobodní, hodní vegani, kteří našli smysl života a pochopili pravdu, která k veřejnosti uzavřena

Toto je mé desatero, kterým se řídím. A jaké je to Vaše? Přijde Vám, že jsem na něco zapomněla? 
Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky