Moje cesta po restauracích/ My way of restaurants (Restaurace Hřebíkárna)

Ahojky.
Hlásím se Vám zpět a dnes bude článek z rubriky "Moje cesta po restauracích". Ale ještě než Vám začnu na stůl sypat své dojmy z návštěvy první restaurace ujasním Vám, o co půjde v této rubrice. Půjde především o recenze na jídlo, ale budu i celkově hodnotit prostředí a obsluhu. Mým cílem je Vám podat nejobjektivnější informace o tom, jak zvládají i normální restaurace připravit vegetariánskou (hodnotí přítel) a veganskou stravu (hodnotím já). Pár recenzí bude speciálně i z prostředí veganských a vegetariánských řetězců. Teď už se ale pustíme do recenzování.

Včerejší výlet jsem s přítelem zakotvila v restauraci a hotelu Hřebíkárna ve městě Chomutov.
Hned při vchodu nás přivítala velice milá obsluha a menu bylo na stole rychlostí blesku. Restaurace nabízí širokou škálu jídel. Po dlouhé době se mi stalo, že jsem se musela dokonce u bezmasých jídel zamyslet při výběru. Byly to totiž lákavé speciality. Když jsem chodila po ostatních restauracích, polovina bezmasých jídel byla smažených a druhá polovina mě nezaujala, nebo obsahovala výrobky z vajec a mléka. Abych tedy mohla objektivně recenzovat, jídla jsem si dala dvě a to

1. Grilovanou zeleninu s opečenou jarní cibulkou a bazalkovým pestem                      108,- (350g)
2. Salát z čerstvé zeleniny sypaný balkánským sýrem a opečeným toastem (přítel)      105,- (350g)

Doba čekání na jídlo byla více než-li uspokojivá. Měla jsem ho na stole doslova mrknutím oka.
1. Grilovaná zelenina byla skutečně grilovaná. Obsahovala směs cukety, papriky a lilku a přelitá byla opečenou jarní cibulkou a vůně bazalkového pesta dávala tomuto jídlu prostě "grády". Zelenina byla opravdu připravená kvalitně a nazdobení na talíři se kuchaři opravdu povedlo. Porce byla tak velká že mi ještě pár kousků cukety zbylo. Hodnotím tedy velice pozitivně,

2. Salát z čerstvé zeleniny byl též uspokojivý. Na můj styl byl jen moc na hrubo nakrájený, ale příteli to nevadilo. Určitě bych zvolila menší kousky, ale na druhou stranu máme zuby, ne? :) k salátu bych dále zvolila opečený spíše celozrnný toast, ale ani ten světlý neurazil. Chtěli jsme prostě typický "šopák" a Hřebíkárna nezklamala a zvládla ho připravit uspokojivě.

Restaurace si tedy zaslouží pochvalu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky