Vegg go v Ústí nad Labem/Vegg go in Ústí nad Labem

Ahojky vážení.
Zase na Vás budu dneska sypat hromadu informací z recenze na nový jídelní řetězec Vegg go. Jak Vám název napovídá, opět to bude něco z vegg stravy. Něco k definici tohoto potravinového řetězce. Vegg go je řetězec poměrně čerstvý. První "fast food" si otevřeli v Praze na Chodově a přibližně pár měsíců (týdnů?) na to i v Ústí nad Labem v obchodním centru Forum. 
Má první návštěva byla vedena do pobočky v Ústí nad Labem, jelikož tam studuji. Hned první, co mě překvapilo bylo umístění. Nevím jak to říct. Vegg go je vegetariánsko-veganský řetězec a je umístěn se společnou kuchyní s fast foodem s párky v rohlíku. To nejenom mě překvapilo. Bavila jsem se o tom i s jinými lidmi a názor měli stejný. Umístění je prostě zvláštní. Zároveň je pochopitelné, že moc volných míst na provozování restaurace ve Fóru nenajdete, takže jsem to nějak překousla. Došla jsem tedy blíž a začala s výběrem. Jednání prodávajících je na profesionální úrovni. Vyznají se v tom, co nabízejí. Chtěla jsem doporučit něco veganského jen tak do ruky na zakousnutí po náročném dni ve škole. Chlapec si stoupl hnedka před výběr salátů a začal povídat. "Určitě bych Vám nedoporučil zeleninové kuličky, v těch je vajíčko, a tyto saláty." Chodil sem, tam a rukou ukazoval na saláty, které obsahovali neveganské složky (máslo, sýr atd.) Stála jsem tam docela dlouho. Mojí vinou bylo, že jsem se nezeptala hned na začátku, zda-li berou karty. Hotovost jsem u sebe bohužel neměla. Chlapec se tedy se mnou hezkým a milým úsměvem rozloučil se slovy, že se bude těšit příště. Samozřejmě, že jsem se pro příště ponaučila a vzala si stravenky plus nějakou tu kačku. Pro mé překvapení mě obsluhoval ten samý hoch a bylo mi oznámeno, že aby veganům vyšli vstříc, rozhodli se vyřadit ze zeleninových kuliček vajíčko. Do Ústí však ještě veganská verze nedorazila. Skončila jsem tedy u špenátového wrapu potřeného hummusem a se salátem s quinoiou a olivami. A teď samotné dojmy mých chuťových pohárků.

Wrap Vám ještě před samotným naplněním nejprve nahřejí a teprve poté začnou kouzlit. Veškerá jejich jídla jsou velice vzhledně podávána. Wrap je vložen do takového (doufám, že jsem poznala správně, pokud ne omlouvám se a dopíši) bambusového? krytu. Též mě velmi překvapila dřevěná vidlička. Velice dobře se s ní manipuluje. Wrap je opravdu velký. Mně stačil k obědu. Po prvním zakousnutí jsem nevěřila, že lze něco tak vynikajícího vytvořit. Salát byl perfektně dochucený. Možná bych ještě ocenila dokápnout oliváčem (jsem hold holka náročná). Též mě překvapilo množství oliv. Miluji je a proto jsem si každé sousto užívala. Cenově kvalita odpovídala. Určitě je potřeba něco vytknout.
Recenzování je tedy následující:

Plusy:
1) Vegetariánsko-veganská restaurace je specializovaná na široký výběr všemožných salátů
2) Rozšířená nabídka hlavních jídel za přijatelné ceny
3) Ceně odpovídá kvalita
4) Příjemný a ochotný personál, který ví, o čem mluví

Mínusy:
1) Fast food je umístěn vedle párků v rohlíku se společnou kuchyní (pár lidem to prostě vadí)
2) Škoda těch kuliček, ale určitě brzy dorazí ve veganské verzi

Určitě se budu zase příště těšit na další návštěvu a určitě to není poslední recenze. Chystám se totiž recenzovat do Prahy a fastfoody porovnat. Tak uvidíme jak mě osloví personál. 
Mějte se fajn. Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky