Svarga obchod podruhé/Svarga shop a second time

Ahoj přátelé.
V první řadě bych se chtěla omluvit za menší neaktivitu v posledních dvou týdnech. Znáte to. Jak už jsem Vám říkala, bohužel mám zkouškové, čímž pádem jsem si teprve dnes mezi vařením litrů čaje, učením na zkoušky a malováním našla čas hodit Vám sem jeden se slibovaných článků.
Předevčírem jsem si takhle pěkně sedla na facebook, když mě zaujal příspěvek mého oblíbeného veganského obchodu svarga. Psalo se v něm, že se následující den můžeme těšit na vánočky, muffiny a koláčky přímo pro vegany. Plus nějaký ten chlebík a hamburgery s tousty. Takže po dvou týdnech přes den volna jsem se rozhodla znovu skočit do Svargy a mrknout jak se to za ten měsíc po recenzi změnilo. Pro mé překvapení se obchod změnil velice. Je tam, řekla bych, čím dál více produktů. Zahlédla jsem tam například Goji juice (novinka), jehož ochutnávka proběhla 10. prosince, a já tam bohužel nebyla (čas prostě není). Tak jsem se tam tak brouzdala  přemýšlela, co nového pro Vás vyzkouším.
Nakoupila jsem si tedy rajskou veganskou polévku s himalájskou solí a mátou, matcha puding, sojový jogurt značky sojade s příchutí jahody a slíbený kokosový muffin s višňovou náplní. Také jsem si koupila pohankové křupky (stejně jako minule), ale na ty recenze byla již minule.
Polévku jsem měla k obědu. Chutnala výborně. Možná jsem si jen trošku dosolila, ale byla velice příjemná do žaludku a překvapila mě svou jemnou chutí. Matcha puding s příchutí ananasu jsem si uvařila z mandlového mléka s kapkou stévie a opravdu jsem si pochuntala. Ananas je tam cítit nepatrně. Chuť přebíjí spíš matcha, ale jako sváča to bohatě stačí. Znovu si ho ale možná nepořídím. Jogurt sojade nebyl ani tak drahý na to, že jsou v něm přidány živé bakterie (laktobacílky a bifidus). Byl jemný a svou chutí opravdu připomínal čerstvě natrhané jahody. Mezi jogurty, které mi velice chutnají patří alpro dark chocolate, ale prostě mi sojade padl víc k chuti. Asi je to tím, že alpro je spíše pudingové konzistence a více zasytí a sojade je též jako lehčí sváča bez zatížení žaludku a zároveň svou chutí neurazí.
A teď přichází na řadu tam bomba pecka. Kokosový muffin s višňovou náplní. Hned po zakousnutí se mi v hlavě přehrávali věty mých kamarádů (A z čeho žiješ? Ty umřeš hlady. Vždyť nemůžeš jíst pečivo a ani nic podobného). LEŽ! Už i v dnešní době si můžeme pochutnat právě na těchto věcech. Troufala bych si říct, a klidně mě ukamenujte, že tohle byl nejlepší muffin co jsem jedla. Mimo to, jsem hned odpoledne popadla mamku a odtáhla jí do svargy se slovy, že tohle prostě musí ochutnat. Při vchodu do obchodu jsem však zkameněla. Muffiny i koláčky zmizely prostě hned a na druhý tanec mých chuťových buněk si budu muset počkat. Takže vidíte, že to muselo být opravdu bezkonkurenční pečivo, když během tří hodin už v obchodě z něj nic nezbylo a já s vlastním proklínáním, že jsem si jich ráno měla koupit víc, odcházela domů.
Ještě jedno překvápko. chystám se pro Vás vytvořit takový minirozhovor s majitelkou Svargy, kde se dozvíte proč obchod založila, co očekává, plány a cíle plus možná nějaké ty fotečky a poté se budu muset už přesunout k recenzování do jiného kraje.
S pozdravem Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky