Vánoční čas s veganem/Christmas time with vegan

Krásný večer Vám všem.
Vánoční čas se nezadržitelně blíží rychlostí blesku. Sice o tom venkovní počasí moc nevypovídá, ale i tak, pokud tyto svátky máte rádi, poznáte, kdy přijde štědrý den. Já jsem Vánoce pojala, jak jinak než-li pracovně. Když nejsem v jedné brigádě, tak přebíhám do druhé a když nejsem ani tam, tak se učím. Tímto důvodem jsem si i chtě, nechtě musela obhájit absenci na veggie vánocích i z důvodu nemoci (nějak se z toho pořád nemůžu vyhrabat). Místo toho jsem se teda rozhodla letošní svátky prožít v klidu. Proto jsem dnešní den završila v půl druhé na brigošce a štrádovala jsem si to domů, kde mě čekají čtyři dny volna (pro někoho je to málo, pro mě dovča). Takže asi takhle. Při dnešním odchodu z práce už jsem začala přemýšlet nad veganskou oslavou letošních svátků klidu a míru (ikdyž při pohledu kolem sebe se mi to zdá opakem). Co budu nejspíš večeřet. Obyčejné tofu jsem nějak už předem vyřadila z důvodu, že ho sice miluji, ale chtěla jsem si štědrovečerní večeři trochu vylepšit. Rozhodla jsem se tedy pro vegan bramborový salát s tofunézou a toffu maso. Je to už hotové a jen to chce upravit lehce na ohni a jupí ke stolování. 
Nebyla bych to ale já, kdybych si nenakoupila ještě něco navíc. Včera večer mě opět upozornil facebook na závoz pečiva do Svargy a jelikož jsem tušila, že se po něm hned ráno zapráší, rozhodla jsem se majitelce napsat o rezervačku (jsem to ale holka zlá). Po brigošce jsem si tam ještě pořídila mini vánočku a jeden koláček s divokými borůvkami (jo i přes to že závodně běhám občas zhřeším a věřte, že se při tréninku budu proklínat). A teď to hlavní. RECENZÉÉÉ na rostlinné pomazánky z lidlu. 
Takže asi takhle. Lidl nabírá veganských věcí jen trochu a proto jsem čekala alespoň kvalitu. Minule jsem si zakoupila od firmy TOPPO rostlinnou pomazánku s příchutí Francouzská. Jak to říct. Na první dojem v puse jsem se zakřenila. Bylo to opravdu velice hořké a velice nechutné. Po třech až čtyřech opakování jsem si na tu chuť zvykla. Nezaujala mě však tolik, abych si pro ní zašla znova. Znova jsem si sice zašla, ale pro tu druhou a to s příchutí mexická. No a opět mě zklamala. Vůbec žádná chuť a když už se něco v puse dostavilo, bylo to pouze pálivé koření. Jak bych tedy zhodnotila výrobu firmy toppo? Omlouvám se, ale naprosté zklamání. Rozhodně se chutí nevyrovná svým soupeřům, které Vám představím příště. Pokud budete chtít pomazánky ochutnat, tak si myslím, že 20,- není žádná veliká částka, ale nečekejte opravdu nic výjimečného.
A teď ještě malé doporučení, pokud budete mít čas a chuť k nakupování (nebudu se divit, když Vaše odpověď bude znít, že ne...... při tom návalu a shonu okolo). Kaufland i Globus mají tento týden v nabídce tropické ovoce a skvělé ceny, takže bych neváhala a vlítla do obchodů ať máte něco sladkého na zub i během svátků. Kromě ananasu a pitahayi (pořád nad ní přemýšlím) jsem si pořídila nejspíš všechno. Mrkněte kdyžtak do letáku. Stojí to za to.

Přeji Vám vážení krásné Vánoce a šťastný Nový rok. Přeji Vám mnoho úspěchů ve Vašem dalším roce. Přeji Vám všem jen mír, spravedlnost, lásku a svobodu bez pocitu nadřazenosti, nechť jsou všechny bytosti na této zemi šťastni.
Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky