Můj vegan denní jídelníček/My vegan food

Ahojky přátelé.
Před dvěma dny jsem vytvořila na stránce na FB takovou malou anktetu, o jaký článek byste měli zájem. Na výběr bylo hned z několika možností:

1) 40 faktů o mně
2) Jak probíhá můj den
3) Můj vegan denní jídelníček
4) Moje denní líčení

Zvítězil článek 3 - Můj vegan denní jídelníček. Upřímně a popravdě jsem to tak nějak čekala. Asi každý hledá inspiraci, jelikož nikoho nebaví stále dokola otáčet stejné recepty. Já jsem si pro Vás vybrala takový ten klasický tradiční veganský denní jídelák, takže se do toho můžeme pomalu pustit.

Snídaně je pro mě nejoblíbenějším chodem celého dne. Jelikož ráno potřebuji jako vytrvalostní sportovec hodně energie, každý kdo se mnou už někdy snídal ví, že se na její přípravě hodně vyřádím.
Včera jsem tedy snídala: ovesné vločky, 30g čokoládového vegan proteinu, lžičku kokosu, hrst mandlí, lžičku kešu másla od meridianu a jeden banán. K tomu černý čaj. Vím, že energie je v mé snídani více nežli dost, ale i tak si jí neodpustím. Kdo mě zná tak ví, že jakmile doma nejsou ovesné vločky, je opravdu zle.


Jelikož hned po třech hodinách po snídani by měl na řadu přijít další chod, vždy mám na cestu něco v kabelce. Jde o to, že při přecházení ve škole mezi přednáškami, nebo lítáním sem tam z brigády na brigádu mě vždycky zachrání úžasná věc. A to konkrétně RAW tyčinky od life food. Sním vždy jen jednu, jelikož je hodně energeticky nabitá. Miluji je z toho důvodu, že jsou ve vysoké kvalitě a mají obrovskou škálu příchutí. Nejvíce miluji kokos. Čokoláda neurazí, ale coconut je number one!

Po dalších třech hodinách (na pravidelné stravě si opravdu nechávám záležet), přichází čas oběda. Včera jsem si uvařila rýži a k tomu opekla lehce uzené tofu. Jako přílohu jsem si udělala zeleninový salát z okurky, rajčátek a salátu a přelila ho zálivkou z olivového oleje s bazalkou, lžičky světlé tahiny pasty, lžičky balsamica a dosypala celý salát naklíčenou pohankou od SunAseed.

Po dalších třech hodinách následuje odpolední sváča. Tu vždycky zacpu nějakým nakrájeným ovocem či zeleninou, nebo sojovým, kokosovým či ovesným a rýžovým jogurtem. Tam má člověk na výběr.

Posledním chodem dne je večeře. Potrpím si na teplou, ale většinou mi to moc nevychází. Mám především buď tofu, nebo nějaké pečivo. Včera jsem měla zapečené brambory se zeleninou. Pokud mám tréninky, doplním večeři ještě o 300 ml vegan proteinu na zasycení a doplnění bílkovin.

Doufám, že Vás článek zaujal a budu se těšit na další počteníčko s Vámi. Mějte se fajn Vaše Ellie



Komentáře

Oblíbené příspěvky