Můj vegan den, aneb jak všechno stihnout a nezbláznit se/My vegan day

Ahojky brouci.
Teprve teď jsem byla konečně odhodlaná zasednout k počítači a vysmolit pár srozumitelných slov dávajících dohromady další z článků. Vrátili jsme se včera (dneska) s přítelem totiž hodně pozdě v noci (brzy ráno) a vstávali cca před chvilinkou, Pokud by Vás zajímal stav odpočinku, je nulový. Proto jsem se rozhodla dnes nabídnout takový odehčující článek, jak zvládnout školu, běžecké tréninky, vaření, přítele a brigádu.

Mám dvě verze dnů. Jednu - tu akční, kdy bych potřebovala aby měl den 48 hodin a lítám jako pako a druhou - kdy mám více času a relaxuji (nebo se o to alespoň snažím).

zdroj: www.weheartit.com

První verze je dosti komplikovaná. Rozvrh ve škole mám nabitý takovým způsobem, že se ráno vypravuji a odjíždím směrem k vzdělání v 6:00 a vracím se cca kolem osmé večer. Ráno tedy po čtyřikrát odloženém budíku vstanu, odcházím do koupelny, podívám se do zrcadla a přivítám se větou, "ty zase vypadáš". Po ranní hygieně následuje můj nejoblíbenější chod dne - snídaně. Pokud Vás zajímá něco o nich - odkazuji zde. Po nasnídání zjišťuji, že nebyl zase tak dobrý nápad ten budík odkládat a co nejrychleji se nalíčím, učešu a obléknu a odcházím z domu. Vlakem do školy jsem cca během hodinky. Následuje kopa přednášek a večer se vracím domů...... unavená, protivná a nic nestíhající.

Druhá verze je příjemnější. Budíček nezvoní a já vyspaná do růžova po chvíli zjišťuji, co jsem přes týden nestihla. Takže nastává chaos číslo dva. 

Jelikož jsem si říkala, že v tom přeci nejsem sama, ale je tu víc studentů se stejným problémem, sepsala jsem seznam těch nejzásadnějších věcí, jak všechno v pohodě zvádnout a nezbláznit se z toho. Pokud jste totiž nepochopili podstatu tohoto článku, tak Vám vysvětlím, že od normálních lidí se lišíme jednou podstatnou věcí.... jídlem a "starostmi okolo něj".

Seznam důležitých bodů, když chceš všechno stihnout
1) Nakupuj ve velkém
2) Krabičkuj si, není moc možností si někde něco koupit, nebo uvařit
3) Připravuj si jídlo den dopředu
4) Pořiď si diář a všechno si zapisuj
5) Nikdy nic neřeš na poslední chvíli (jako já)
6) Rozrvhni si čas dle možností - když máš chvilku čas, využij ji k nečemu platnému

Těmito zásadamy jsem se snažila začít řídit a světe div se, už nejsem tak šíleně uhoněná, jak se zdálo.
Mějte fajn víkend. Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky