Vegan tortilly/ Vegan wraps

Ahojky všichni.
Už asi týden (co týden, už tomu bude pěkný měsíc) jsem měla neskonalou chuť na tortilly. Vždycky se mi ale našla vhodná výmluva, proč jsem je odložila na věky věků. Dnešní ráno jsem se však probrala do skvělé nálady, následoval běžecký trénink a po tréninku dávka proteinu. Při jeho přípravě jsem se však zamyslela nad svým obědem. V poslední době jsem totiž sem a tam nakoupila něco v akci, měla jsem velkou zásobu tofu a mamča mi uvařila velký kotel čočky na mrkvi. Nápad byl jasný. Skočím pro placky a vrhnu se konečně po měsíci odkládání na realizaci svých kulinářských dovedností. Ještě jsem stihla vzbudit přítele (škola se nám dnes obloukem vyhnula) a šlo se. Udělali jsme si takovou menší procházku, jelikož bylo dnes prostě nádherně. 
Pro rejpaly - ano tortilly jsou skutečně jednoduché a na jejich přípravě není žádná věda, jen uvádím příklad, jak je lze vegansky připravit, a ano jsou veganské.


Všechno potřebné jsme tedy dokoupili (placky :D) a šlo se na přípravu.

Tortilla s tofu na kari
Ingredience: 
paprika
cherry rajčátka
mix salátů
placky na tortilly
tofu
cizrnovou pomazánku (hummus), či kečup, či cokoliv jiného co máte rádi
koření - pepř, sůl, kari
olivový olej

Postup: 
Doporučuji si tortilly předem jen na pánvi bez oleje trochu tepelně upravit (prostě ohřát), lépe se s nimi manipuluje. Tortilly si rozprostřeme a namažeme jako podklad námi oblíbenou pomazánku, či dochucovadlo. Zeleninu si nakrájíme nadrobno a vkládáme do středu. Tofu na rozpáleném olivovém oleji opekáme. Postupně přidáváme koření. Hotové tofu též poklademe do středu tortilly a zabalíme.



Tortilla s čočkou na mrvi

Ingredience: 
paprika
cherry rajčátka
mix salátů
placky na tortilly
čočku na mrkvi
cizrnovou pomazánku (hummus), či kečup, či cokoliv jiného co máte rádi

Postup:
Čočku jsem měla připravenou od mamči, ale postup na její přípravu není bůh ví co složitého. Prostě si jen podusíte mrkev a uvařenou čočku s ní promícháte a přidáte jen kapičku oleje. Postup je stejný jako u tortilly nahoře. 


Přítel nevěděl, kterou z variant si má dát, tak mě poprosil o mix. Ten byl prý nejlepší ze všech. Mně teda moc zachutnala ta s čočkou. Je jenom na Vás, čím si placky nacpete. Jak říkám, nic složitého v tom není, ale třeba najdete inspiraci k Vašemu výtvoru.
Mějte se krásně. Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky