Unboxing od EcoPure a recenze na samoopalovací krémy od Eco by Sonya

Ahoj přátelé.
Zdá se mi, že se počasí v posledních pár dnech docela rapidně zlepšilo. A když se takhle krásně oteplí, vždycky se mi vybaví léto, sluníčko, voda a samozřejmě i opalování. Já osobně se opaluji hodně dobře, ale přes zimu jsem jako ledová královna až do dejme tomu, třetího opalování na sluníčku. Do solárií nechodím a proto jsem si sem tam občas koupila nějakou samoopalovací kosmetiku. Od doby své nové životní filosofie jsem se však rozhodla kupovat kosmetiku netestovanou na zvířatech a zároveň i kosmetiku z přírodních složek. Jenomže na trhu je jich zatím podstatně málo pro nákup v místě Vašeho bydliště a trefit si odstín například make-upu dá člověku doslova dost zabrat. Ale abych se dostala k jádru celé věci. Samozřejmě že mimo pudrů, make-upů atd. jsem dlouho bádala i po samoopalovací kosmetice, abych šla do léta alespoň s částečným nádechem opálení a nepřišla na koupaliště jak ředitelka vápenky.
V pondělí kolem dopoledne na mě čekalo překvapení, Obdržela jsem balíček na mou adresu a po vybalení na mě čekala radost od EcoPure. Co na mě vykouklo?

Unboxing zde!

Uvnitř balíčku čekaly dva samoopalovací krémy od luxusní značky EcoPure. Abych ji v krátkosti představila. Eco by Soya je 100% vegan, cruelty free kosmetika jež vlastní certifikát od Pety. Je založená na přírodních složkách a též podporuje recyklaci a celkově je založena na filosofii kladného přístupu k přírodě (bože, to je jak z bible)... chápete mě.
A teď se tedy vrhneme na produkty. U nás v republice je tato luxusní značka dostupná právě přes e-shop EcoPure. Nabízí mnoho produktů, přes deodoranty, sprchové gely až po samoopalovací kosmetiku. Ze samoopalovací kosmetiky nabízí produkty tři. Samoopalovák v odstínu winter skin, poté invisible tan (ten náš) a poslední produkt je samoopalovací voda face tan water. A cenově? No, počítejte, že se prohnete, ale podle recenze usoudíte, že platíte kvalitu.
Krém v odstínu Invisible Tan koupíte za 950,-
Krém v odstínu Winter Skin za 920,-
Samoopalovací voda Face Tan Water za 800,-

A teď se tedy vrhneme na recenzi. Jako před každou samoopalovací procedurou, by u Vás na těle měl proběhnout peeling a hydratace. Doporučuji vše dělat den před nanášením. Takže tělo jsem nejprve odšupinkovala (peeling) a natřela krémem na tělo. Druhý den jsem si nechala na samoopalovačku a jelikož jsem měla celý den volno, rozhodla jsem se natřít ráno abych mohla výsledek postupně hodnotit.

První reakce při otevření byla vůně... taková ta typická, samoopalovací, ale nebyla tak intenzivní, jako u neveganských produktů (u těch je to samozřejmě o parfemaci). Barva je taková nažloutlá a konzistence středně hustá.

První, u čeho jsem se zarazila, bylo to, že jde krém hůře zapracovat do kůže, ale zase se oproti tomu rychle vstřebává a nezanechává mastný film.
Výhodou je určitě i to, že nebarví oblečení a ani ložní prádlo. Na návodu se píše, že bychom ho měli nechat působit 8 hodin. Já přikládám fotografii, jakým výsledkem se mohu chlubit již po hodinách šesti.
Rozdíl je, si myslím hodně znatelný.
Obrovskou výhodou je také odstín samoopalování. Nejde do oranžova, ale spíše do bronzu, takže se nemusíte bát, že by jste vypadala po osmi hodinách jako karotka.
A teď tedy moje hodnocení. Kůže je po použití hydratovaná a hebká na dotyk. Odstín vyhovuje mým představám a je ještě více znatelný teď večer, konkrétně tedy po jedenácti hodinách. Nedělá fleky, samozřejmě, že toto se nedá dávat za vinu krémům, ale technice roztírání a kvalitě peelingu, ale i tak to beru jako pozitivní záležitost.

Výhody:
Rychle je vstřebává
Neintenzivní vůně
Nedělá fleky
Příjemný bronzový odstín
Rychlý výsledek
Přírodní složení
Příjemný na kůži
Netestovaná na zvířatech
Dostupná přes český e-shop

Nevýhody:
Hůře se roztírá
Cena by mohla být malinko nižší (ale zase splňuje hodně požadavků od samoopalovací kosmetiky)

U mě tedy obstál na výbornou a až produkt vypotřebuji, rozhodně nebudu o další koupi váhat. To by tedy bylo pro dnešek všechno. Děkuji Vám za přečtení a mějte se hezky.
S láskou ke všemu živému,
Vaše Ellie


Komentáře

Oblíbené příspěvky