Otázky a odpovědi, aneb vyslechla jsem youtubery 2. - Camie

Ahojky kamarádi.
Máme dnes nádherné počasí, já si byla zaběhat, abych nepodcenila trénink na další z letošních závodů (druhý letošní 1/2 maraton) a musím uznat, že jsem přemýšlela nad další sérií článků, týkající se pohybu. Zajímaly by Vás články na téma - moje tréninky, cvičení, vegan strava pro běžce atd.? Pokud ano, určitě mi to připište do komentářů, nebo do zpráv.
No a teď už se pomalu ale jistě blížíme k druhému článku ze série vyslechla jsem vegan youtubery. Jako druhá mi přišla na řadu Camie. Hrozně sympatická holčina, kterou jsem na youtube začala sledovat před dvěma měsíci na doporučení kamarádky a rozhodně jsem nelitovala. Má hrozně hezky zpracovaná videa, naučíte se pár receptů a předá i rady pro začátečníky. Rozhodně si myslím, že stojí za to její kanál sledovat. Já jsem si opět připravila deset otázek (stejných jako u Niky z Raw Daughter) a můžete tedy porovnat, jak se od sebe holky liší, i když zastávají stejný životní styl.


1) Co konkrétně pro Tebe znamená pojem veganství?
Veganství je asi ještě hodně vzdálené od toho, o co se snažím já. Dávám si často pozor na to, abych říkala, že jsem pouze na rostlinné stravě, protože "veganská komunita" umí být vůči "ne 1OOcentním veganům" hodně nepřátelská. Veganství je celkově životní styl a já si kvůli těm, kteří nás až přehnaně soudí, netroufám používat tento pojem.

2) Jaký máš názor na RAW veganství?
RAW spíše obdivuju. Samozřejmě vím, že živiny v nejlepší kvalitě nalezneme v syrové stravě, ale já bych tohoto stylu nejspíš využila v případě nemoci apod.
Emotikona slightsmile samozřejmě vím, že živiny v nejlepší kvalitě nalezneme v syrové stravě, ale já bych tohoto stylu nejspíš využila v případě nemoci apod.

3) Jak se stavíš k veganské stravě v těhotenství?
Zastávám názoru, že rostlinná strava je vhodná pro kohokoliv a je to ta jediná správná a určená pro lidské tělo.


4) Na netestovanou kosmetiku existuje spousta názorů. Někdo tvrdí, že i přes získání certifikátu o netestování, není 100% jisté, že firmám můžeme věřit. Jaký názor máš Ty?
Jak jsem zmiňovala ve videích, nemám všechnu kosmetiku "vegan", protože jsem pouze na rostlinné stravě. Této problematiky si všímá a někdy mě překvapuje, že lidé najednou začnou dělat výjimky a hledat různé "ale" apod.

5) Co bys doporučovala jako nejlepší vegan jídlo?
Pokud chcete někomu ukázat, jak je veganská strava normální - určitě bych začala pizzou
Emotikona grin

6) Jaký nejhloupější argument si slyšela proti vegan stravě?
Je jich více, ale všechny souvisí se zdravím a s nedostatkem látek, které jsou přece jen v živ. stravě - argumenty od lidí, kteří v životě nečetli ani jednu knihu.

7) Jaké změny ve Tvém těle nastaly po přechodu na vegan stravu?
Celkové odlehčení, lepší trávení, zlepšení pleti, tělo si říká přesně o to, co zrovna potřebuje a nemá chuť na nezdravé/sladké.

8) Co bys doporučovala každému vegan nováčkovi?
Aby se nebál sacharidů a cukrů /ovoce/, tento zlozvyk si bohužel přinese z běžné stravy úplně každý
Emotikona slightsmile

9) Když přijdou na řadu ZOO. Znám zastánce (kvůli vymírání tvorů, ochrana proti pytlákům, záchranná stanice) i odpůrce (tyranie, celý život za mříží, nevhodné klima). Jak to máš Ty?
Mně se poslední dobou ZOO moc nezamlouvají, daleko lepší mi přijde představa nějakého statku, kde děti přijdou do kontaktu se zvířaty, ale zároveň je to daleko přirozenější.

10) Určitě každý z nás připravoval na přechod na veganství své nejbližší. Jak se to vedlo Tobě?
Já při přechodu na rostlinnou stravu žila sama a vždy jsem jen oznamovala nové poznatky rodičům, aby byli připraveni, až zase přijedu. Měla jsem štěstí, nejen co se rostlinné stravy týče, že mě rodiče vždy nechali rozhodovat se podle svého uvážení.



Emotikona slightsmile
Druhý článek ze série máme za sebou a Vám nezbývá nic jiného, nežli čekat do dalšího čtvrtka a to na Markét z kanálu blue vegan pig. Já se s Vámi loučím a přeji nádherný víkend, který nás čeká.
Vaše Ellie.



Komentáře

Oblíbené příspěvky