Recenze na BB cream a zubní pastu od Manufaktury a celoživotní příběh

Ahojky kamarádi.
Mezi rozhovory s vegan youtubery jsem se rozhodla, že sem přistane taky jeden článek s kosmetikou. Kde začít. Vždycky jsem měla hrozně moc ráda líčení. Ponejvíc výrazné a nikdy jsem se v tomhle ohledu neomezovala. Samozřejmě, že s přechodem na rostlinou stravu se začnete zajímat i o testování na zvířatech, o složení dané kosmetiky a mnoho dalších aspektů. Mimo to, že jsem měla ráda výrazné líčení jsem ale měla velký problém. Neustále suchou pleť s citlivými body pod očima. Proto najít pro mě make-up, nedej bože krém na obličej bylo celoživotní drama. Make-up vypadal dobře, ale jen pět hodin a pak jsem si přišla jak lupínek. Proto jsem celý život pátrala po variantách ochrany pokožky, až jsem skončila v lékárně. Bohužel ani tam mi nenašli osudný produkt. Respektive našli.... předražený a vyhovoval mi pouze půl roku. No a co teď..... make-up jsem používat nechtěla a tak mě jednou takhle ze školy opět napadlo zaskočit do Manufaktury a mrknout po nějaké náhradě. Jako vždycky ke mně přiskočila velice příjemná asistentka, která si vyslechla mojí celoživotní story a se kterou jsme vybrali finální produkt a já odcházela nadšená domů, až to druhý den vyzkouším. Konkrétně jsme vybrali BB cream ve světlejším tónu a aby toho nebylo málo, rozhodla jsem si zakoupit i jejich novinku a to zubní pastu.


Tak a jdeme na recenzování.
Druhý den ráno jsem vstala a celá natěšená jsem si BB cream natřela na obličej a na tvářích jen dotáhla tvářenku. Normálně jsem si dolíčila oči a běžela do školy. Okecávání mimo je tady zbytečné. BB cream od Manufaktury je prostě zatím to nejlepší, co jsem na obličeji mohla mít. Nádherně hydratuje a posiluje tvář, červené flíčky mi zmizeli a přirozený tón zakryje i větší nedokonalosti pleti. Vyhovující pro mě byl jako pro světlou blondýnku i odstín. Navíc hrozně krásně voní a když si na pleť sáhnete, máte ji hrozně jemnou a vyhlazenou. Neobtiskává se Vám na očích řasenka a ani nemáte pocit mastnoty. Pátrala jsem tedy, čím to nejspíš bude. Nelenila jsem a hnedka napsala přímo do Manufaktury e-mail s tím, že bych se ráda dozvěděla o nějakém produktu, který má stejné složení jako BB cream, ale s tím rozdílem, že v sobě nemá tónovací složku, abych ho tedy mohla používat na noc. Krásná odpověď mě čekala hnedka druhý den ráno s doporučením konkrétního produktu a nabídkou vyzkoušení vzorečků, které jsem si měla vyzvednout na pobočce. Vzorečky jsem si vyzvedla a konkrétně obsahovali denní a noční krém. Myslete si co chcete, tohle není sponzorovaná recenze, ale nemůžu jim prostě vzít ani bod. Pro mě jsou produkty od Manufaktury naprostou jedničkou. To co slibují také splní. Určitě si myslím, že některým jedincům vyhovovat nemusí, ale já jsem šťastná jako blecha, že mi skončilo celoživotní trápení se se suchou pletí a řešením složení make-upů a dalších umělotin. Plus si zaskočím dokoupit i denní a noční krém na obličej, protože vzorečky též nezklamaly.



Druhou věcí k doporučení je i pasta na zuby. Musím uznat, že je hodně bylinková, což vůbec nevadí a má příjemnou konzistenci. Jen tolik nepění, jak by asi každý čekal, ale ošetřuje dásně a je velice šetrná k zubům. Necítíte v ní takovou tu typickou sádrovou chuť jako u ostatních zubních past. Takže za mě též doporučení k vyzkoušení. 

Tak a náš článek je u konce. Chci Vám moc poděkovat za přečtení a mějte se fajn.
Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky