Rostlinná náhrada sýru - KEŠU SÝR

Ahoj milí čtenáři.
Dnes jsem se rozhodla, že Vám poskytnu recenzi na jeden produkt, který je na trhu sice dlouho, ale já jsem ho objevila teprve nedávno. Pokud zkoušíte přejít na rostlinnou stravu a chuťově Vám něco schází, postupem času budete objevovat novinky v rostlinné gastronomii, které se Vám budou snažit vyhovět. Samozřejmě, že co člověk, to originál, takže to co chutnalo mě, nemusí uspokojit chuťové buňky patřící Vám. Jsem typ člověka, co rád v gastronomii objevuje nové věci a pokud jde o nějakou napodobeninu, nebráním se ochutnávce. 
Pro dnešek jsem si tedy vybrala náhradu za sýr. Konkrétně se bude jednat o kešu sýr od firmy RawDeli. V tom případě, kdo pochopil z názvu, jde ještě o bonus, že je sýr v RAW kvalitě. Když jsem ho kupovala, nechtělo se mi moc věřit tomu, že se dá z ořechů (konkrétně z nasládlých kešu) připravit chuťově něco, co by se podobalo sýru. 


Značka: Raw Deli
Název: Kešu sýr s příchutí pažitky
Složení: kešu ořechy, lahůdkové droždí, probiotika, růžová himalájská sůl, pažitka
Prohlášení: RAW, vegan, BIO
Hmotnost: 60 g
Cena: 45,-

Dle složení si můžete všimnout, že sýr neobsahuje žádná barviva a je v BIO kvalitě, čemuž odpovídá i příchuť. Pokud bych ho měla přirovnat k něčemu chuťově, bylo by to určitě žervé. Dala jsem kešu sýr ochutnat i neveganům a sklidil opravdu velký úspěch. Napodobení sýru má na triku lahůdkové droždí a speciální probiotika. Použít ho můžete jako klasický obyčejný sýr, K pečivu, k namáčení nachos, hodí se i jako dresing k příloze a hrdě zastane i roli u grilování.
A to by bylo dnes vše. Děkuji Vám za  přečtení a budu se na Vás příště zase těšit, Pokud máte nějaký typ, budu za něj ráda. Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky