Hempky, aneb obuj se do konopí

Ahojky.
Opět se po delší době hlásím zpět a rovnou pro Vás mám skvělý článek (recenzi) na produkt, po kterém jsem pokukovala už pěkných pár měsíců. Hledala jsem něco, co bude mým běžeckým nohám během regenerace vyhovovat a mimo to i boty, které se hodí ke každodennímu nošení. Boty, který si můžu úplně v pohodě vzít ke kalhotům, kraťasům, ale i k šatům a sukni, a nebudu vypadat jako blázen. Jelikož s vegan životním stylem se pojí i nějaké to nakupování oblečení z materiálů, které jsou šetrné k přírodě, rozhodla jsem se po dlouhém pátrání zakoupit botky od BOHEMPIA. Jedná se o veganské tenisky z konopí. Zaprvé jsem se k jejich koupi odhodlala ze zvědavosti, zadruhé díky výrobě a vzhledu. Jaké překvapení na mě čekalo po rozbalení krabice nechtějte vědět.... a nebo jo, ale pan majitel nebude stíhat vyrábět.

Takže zaprvé se mi strašně líbil vzhled balení. Mám ráda, když je vše jednoduché a praktické. Po rozbalení jsem našla svoje hempky. Objednala jsem si je v natural provedení. Z mého strachu, abych trefila velikost, jsem si objednala větší. Příště půjdu o číslo dolů. Každopádně jsou mi, ale příště půjdu ještě do drobet menších. Tabulka velikostí na stránkách BOHEMPIA sedí, takže můžeš měřit jenom jednou a řešit taky. Já měřila 5x až jsem si cenťák přidala. Co se týče rychlosti dodání, mám dojem, že do týdne od objednání jsem v nich cupitala.

A teď tedy k hodnocení. Jsem dost kritik a taky dost dobytek, který se o boty stará když má čas. Proto se v mém okolí všichni strašně divili, že jsem zvolila variantu natural. Jako první, co mě zaujalo, bylo zjištění, že pokud se vám látka na hempkách nějak ušpiní, stačí vzít suchý hadřík, a jen je opucovat. To samé mohu říct o stranách a podrážce. Absolutně na sebe nelepí tolik špíny, jako jiné tenisky. A to ocení právě čunčata, jako jsem já. Ta největší bomba ale asi nastala, když mě ráno nečekaně potkal sníh. Všude 20 centimetrů, tálo to rychle a já už si říkala, že chůze v hempkách tohle nevydrží. Respektive, že budu mít nohy jak vodník. Jaké pro mě bylo překvapení, že jsem měla v botách i po hodině chůze ve sněhu a vodě totálně sucho. Jako říkala jsem si, že tohle je fakt divná magie. Jak je možný, že do zimních bot mi teče a do tenisek ne. Neptejte se jak, ale prostě bylo v botách sucho jako na Sahaře. Co by to bylo za magii, kdybych to nezkusila ještě ve slejváku. No.... to samý. Zase Sahara. A jako bonus můžu doplnit, že se v nich absolutně nepotí chodidla. Nádherně se v nich chodí krátké i delší tratě. A tak bych Vám jenom chtěla říct, že pokud sháníte něco skvělého, co se hodí ke všemu oblečení, máte rádi pohodlí a chcete podpořit místní podnikatele, jděte do toho. Stonásobmě se Vám to vrátí. Já mám zálusk na další. Nabídka je široká, v různých barevných provedení. Cena se pohybuje kolem 1200-1600 za nízké tenisky. Jsou varianty nazouvaček, nízkých tenisek a vysokých tenisek. Každý si přijde na své. Mimo obuv nabízí BOHEMPIA i oblečení, takže pokud se chceš oblíknout do konopí, máš možnost si vše pořádně na jejich stránkách prohlédnout. Já v nich chodím už tři měsíce, takže jsem si opravdu počkala, aby recenze byla objektivní :)
Vaše Ellie

Komentáře

Oblíbené příspěvky